Skartace dokumentů, dokladů
Jednou z mnoha doplňkových služeb, které našim klientům nabízíme, a to jak v rámci stěhování, tak samostatně je skartace, která je spolehlivou a velmi oblíbenou metodou ochrany citlivých dat.
Skartace je velice užitečnou službou nejen z pohledu povinné ochrany osobních údajů zaměstnanců a zákazníků. Více než vhodná je též v situacích, kdy je potřeba zbavit se dokumentů či jiných nosičů, které již nejsou potřeba, avšak obsahují citlivé firemní know-how, jež by mohlo být zneužito. Stejně tak je tato služba hojně využívána při potřebě zbavit se nahromaděných firemních dokumentů všeho druhu.
Celý proces skartace se skládá z několika kroků. Nejprve je vypracován návrh samotný návrh skartace. Poté dojde k selekci dokumentů a jiných nosičů určených k znehodnocení a samotná skartace. Na závěr je klientovi předán dokument potvrzující provedení skartace. V případě, že chce být klient z jakéhokoliv důvodu přítomen během celého procesu skartace, může tak učinit.
V případě, že se tedy potřebujete z jakéhokoliv důvodu zbavit dokumentů a jiných nosičů informací, nebojte se na nás obrátit a my už vše potřebné obstaráme.
Mapa stránek